Friday, December 4, 2009

Hari Raya Korban di Kampungku yang Tersayang


Orang potong daging..........aku sampai lewat so tak sempat tengok depa sembelih lembu........





Ensom, Bang Det & ET


Depa dok tengah masak..............semua daging sampai pening aku hari tu tambah pulak dengan panas pulak hari tu..........








Ni bendang Bang Det yang dia dok buat selalu..........






Aku dengan anak menakan dan dok dukung ni Cucu menakan aku ha ha ha





Bonda yang tersayang dengan Cucu menakan aku (Cucu Kak Da)







3 comments:

  1. Hai Saudara bey...best kan bila dapat berkumpul dengan sanak saudara sahabat handai pada hari raya korban..kenapa datang lambat..emmm ni mesti dok sibuk melayan call dari marka sampai lupa nak pegi tengok orang sembelih lembu....

    ..Putihnya anak menakan you...bila you dokong nampak perbezaannya..hehehe(jgan marah ya)...apa nama dia...cium sikit...muaaahhh (untuk anak menakan you...)

    ..Emm salam buat bonda you yang tersayang...kenapa gambar nampak gelap ..tak nampak muka bonda you..kalau tidak boleh jugak lepaskan rasa rindu bila tengok muka dia..(lepas rindu pada aruah mak saya lah)..JAGA BONDA TERSAYANG BAIK-BAIK YA....

    ..Emmm ini mesti kes keletihan selepas menagkap lembu2 yang nak dijadikan korban kan...hehehe..best kan bila dapat baring2, lepak2 dekat rumah kampung...nyaman, sejuk dan mandamaikan....

    ReplyDelete
  2. Letih apa plak........... lepas tu depa tengok bola plak......... tengok Arsenal kalah 3-0 dgn Chelsea ha ha ha ha ha............ seronok menyakat depa he he he he .........

    ReplyDelete
  3. ohh..ya ke...nasib baik i tak ada situ sama kalau tak lagi depa tension...hehehe..sbb i sokong chelsea...Tp tension jgak bila MU belasah chelsea...(emm langit tak selalu cerah huhu..)

    ..Cucu menakan TOK comel le...(hehehe)TOKKKK tu !!

    ReplyDelete