Thursday, May 28, 2009

Che Det

Recently I had a very wonderful moment in exchanging posted comments with Mr. Jo one of Chedet blogger's in Perdagangan Matawang post. Both of us were at each other's throats, I have used my arrogance attitude to convey my massage explicitly. While Mr. Jo on the other hand is trying to play his own way being an ignorant  and innocent person. But I'm sure, he has used up all his weapon to prove his point, but unfortunately he still failed to convince me due to lack of relevance info's, incorrect and misleading points.  

I'm sure, anyone with a high commonsense, sufficient knowledge's and how deep our knowledge as well as our openness would able to judge the argument wisely. 

1 comment:

  1. Ya...saya ada mengikuti komen saudara didalam blog che det baru2 ini.Komen diantara saudara dan juga Jo.Pada saya masing2 mempunyai cara masing2 dalam mempertahankan fakta2 dan pendapat yang diberi.Saudara mempunyai cara dan jawapan saudara yang mana pada saya lebih jelas manakala saudara jo mempunyai jawapan yang mungkin ada juga kebenaranya.Apapun setiap komen yang diberi oleh saudara berdua mempunyai pengetahuan dan pendapat yang boleh diterima sebagai menambah pengetahuan orang lain yang membacanya. Apapun saya amat tertarik dengan cara saudara memberi komen kerana ada diantaranya bernas dan realistik.Diharap saudara akan terus memberi komen2 seperti ini didalam blog che det....

    ReplyDelete